Texter från mitt hjärta

Jag känner att jag börjar bry mig om ifall folk läser det jag skriver igen. Det är inte bra. Jag hanterar inte den situationen särskilt bra. Jag känner väldigt mycket press när jag måste prestera saker, jag vill inte prestera. Jag vill skriva. Det jag skriver är någonting av det kraftfullaste jag vet. Jag är inte särskilt rapp i käften, jag är inte överdrivet ambitiös i skolan, jag har ingen fantastisk talang inom sport. Men jag kan skriva, det kan jag ta mig fan. Jag vill inte slänga bort det för att folk ska läsa det jag skriver. Det känns inte särskilt kul. Att sitta och producera text som kommer rakt från hjärtat, det är kul.

Om någon läser detta och sitter och läser denna bloggen ofta. Sluta med det. Jag vill inte bli läst!

Det var en jobbig mening att skriva, men jag menar det! Stick!

Det här inlägget postades i Nu. Bokmärk permalänken.

Kommentera

