Ta bilder på världen

Jag gillar att ta bilder, det är trevligt. Jag tycker att bilder kan säga så mycket, ifall man är bra på att ta bilder. Jag är dålig på att ta bilder, trots en far som är en fotograf med gott rykte. Jag tar inte bilder på allt jag ser, alla jag umgås med. Det känns inte naturligt. Jag får dock mina ryck och tar kort lite då och då. Jag vill bli lite bättre på det, så jag har någonting att visa upp omvärlden.

Det här inlägget postades i Nu. Bokmärk permalänken.

Kommentera

