Kattfilosofi

Jag öppnade precis fönstret så att katten kan hoppa upp på fönsterkarmen och filosofera på mina CSN papper. Fast först fick jag gå iväg med lite disk vilket gjorde att jag kände mig jätte ordentlig, klockan sex på morgonen. Fast egentligen är det inte så ordentligt att flytta tre glas och en sodastreamflaska från ett rum till ett annat men det var så jag kände. Nu ska jag ta och duscha innan morsan vaknar och tar den från mig!

Det här inlägget postades i Nu. Bokmärk permalänken.

Kommentera

