En blå lögn

Det är ju helt sjukt hur de har mage att påstå att detta är vad de står för när Beatrice Ask våldtar våra rättigheter som människor och svenska medborgare. Det är hemskt att de försöker dölja deras smutsiga politik på det viset. Jag kan aldrig tänka mig att rösta på ett parti som inte är ärlig med vad de försöker uträtta, oavsett om jag gillar det eller inte. Jag vill veta det innan jag satt dem till regeringen. Jag röstar hellre blankt än blått.

Till hösten så kommer jag att rösta pirat!

Det här inlägget postades i Nu. Bokmärk permalänken.

Kommentera

