Öppna ögonen

Det är nu söndag kväll och jag sitter och känner mig ytterst uttråkad. Jag vill göra någonting, men det jag har att göra räcker inte. Jag vill göra någonting mer än att bara sitta och spela, se på film eller slösurfa. Jag känner att jag vill åstadkomma konst, någonting vackert.

Jag är dålig på att skriva vackra saker, det är inte riktigt det jag sysslar med. Om jag får lov att säga så själv så är jag bra på att skriva med flow, känsla. Att skriva vackra texter är inte någonting jag är särskilt bekväm i.

De senaste dagarna så har jag surfat runt en del på Flickr och letat efter bra bilder. De har inget direkt syfte utan jag kollade mest runt för att se om jag kunde hitta någonting som intresserade mig. Jag kan visa ett par av de bästa jag hittade.

Morning glow !!

Foxy

day twelve.

Det är ett väldigt blandat tema, men jag gillar bilderna. Jag vill kunna ta sådana här bilder men jag tror det är långt kvar tills jag klarar av sådant och sedan tycker jag det känns svårt att hitta bra motiv men jag måste säkert bara öppna ögonen.

Det här inlägget postades i Nu. Bokmärk permalänken.

Kommentera

