Bortglömda tankar

Nu har jag inte direkt skrivit någonting på ett tag. Jag har liksom inte haft någonting att säga. Fast igår kväll så tänkte jag på någonting som jag kunde skriva. Synd att jag glömde bort det. Jag har tänkt att jag ska skriva en riktigt massiv text om varför jag kommer att rösta på Piratpartiet till hösten. Fast det får vänta lite. Jag känner mig inte helt taggad för det.

Så för denna gången så får detta räcka. Kanske skriver jag mer sen. Det vet man aldrig!

Det här inlägget postades i Nu. Bokmärk permalänken.

Kommentera

