Allt jag sett

Jag blev lite inspirerad utav Kalle och vill göra en lista på alla serier jag någonsin har sett. Jag kommer förmodligen att uppdatera listan ju mer man kommer ihåg. Det kommer bli riktigt drygt att komma ihåg alla för att vara helt ärlig. Det är en del serier.

Anime

  • Naruto
  • Bleach
  • Rurouni Kenshin
  • Samurai 7
  • Full Metal Alchemist
  • Full Metal Alchemist: Brotherhood
  • Samurai Champloo
  • Hunter X Hunter

Vanliga

  • Prison Break
  • Supernatural
  • The Vampire Diaries
  • Angel
  • Buffy the Vampire Slayer
  • 10 things I hate about you
  • Friends
  • Chuck
  • Bones
  • Cougar Town
  • Grey’s Anatomy
  • Scrubs
  • House
  • How I Met Your Mother
  • Joey
  • Legend of the Seeker
  • One Tree Hill
  • Robin Hood
  • Romantically Challenged
  • Rules of Engagement
  • The Big Bang Theory
  • Spartacus: Blood and Sand
  • Rome
  • True Blood
  • Two and a Half Men
  • V (2009)
  • The Pacific
  • Band of Brothers
  • Fringe, endast säsong ett
  • Better Off Ted
  • Heroes
  • Freaks and Geeks
  • That 70’s Show
  • Gossip Girl, endast säsong ett
  • Californication, endast säsong ett och två
  • The O.C
  • Kyle XY, endast säsong ett och två
  • Dark Angel, endast säsong ett
  • The Fresh Prince of Bel Air
  • John Doe
  • Lie to Me

Serier jag planerar att se i framtiden

  • Lost
  • Dexter
  • Breaking Bad
  • The 4400
  • Smallville

Som sagt så kommer det säkert att komma till fler som jag har missat, men allt detta har jag sett.

Det här inlägget postades i Nu. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Allt jag sett

  1. Kalle skriver:

    Haha, en helt okej lista. Men har du inte sett The West Wing? Sannolikt det bästa som gått på TV. Aaron Sorkins nästa: Studio 60 On The Sunset Strip var bra också, och lades ned ganska oförtjänt.

  2. Viktor skriver:

    Jag har faktiskt inte sett någon av dem men nu när du har nämnt det så kommer jag inte kunna låta bli. Får låsa in mig i rummet med ett par lagligt införskaffade säsonger och bryta all kontakt med omvärlden. :)

  3. Kalle skriver:

    Börja med The West Wing, minst fram till säsong 5 bland det absolut bästa jag sett. Du kommer fatta. Och bli överraskad. Varning för att alla andra serier kommer framstå som hafsverk i jämförelse. Särskilt i manusväg. Men en tajtare cast får man ju leta efter. Också.

  4. Viktor skriver:

    Vrickat härlig video, jag kommer nog att älska den serien. :P

Kommentera

