Jag har potential

Jag vill överraska Marie med någonting roligt. Någonting som är utöver det vanliga. Det måste inte vara romantiskt eller någonting. Det ska vara roligt.

Det jag vill göra är att gå hem till Marie och hämta henne. Jag går via Hyssna och till Sätila vilket blir ungefär en och en halv mil. Sedan på vägen tillbaka så går vi över Fotskäl vilket förmodligen blir två mil till. Jag tror att hon hade gillat det.

När vi kommer hem så vill jag laga pastasnäckor ner blandat i köttfärssås. Jag har aldrig lagat det förut. Men jag vill visa att jag kan saker.

Långpromenad och middag, för att visa att jag har potential. För att visa att jag faktiskt är en person som gillar att göra saker.

Det här inlägget postades i Nu. Bokmärk permalänken.

Kommentera

