projectseven

Jag har en kompis som har börjat med ett litet projekt som han kallar projectseven. Det är spellistor på Spotify och jag tycker faktiskt att de otroligt få läsare jag har kan ta sig en titt. Är ni som mig så kommer ni nog att älska dessa avslappnande spellistor, förutom trean. Den var inge vidare faktiskt.

  1. chapter one, ‘projectseven’
  2. chapter two, ‘projectseven’
  3. chapter three, ‘projectseven’
  4. chapter four, ‘projectseven’

Mer kommer gissar jag på.

Här kommer fem – sju.

Det här inlägget postades i Nu. Bokmärk permalänken.

Kommentera

