Utökning

Undra om Bloglovin’ är icke-nördars sätt att prenumerera på RSS? Känns ju inte som att bloglovin är så stor skillnad från Google Reader. Som ägare av en iPhone känns det viktigt att min rss läsare integreras med min rss läsare på telefonen.

Jag har i alla fall satt min läsare i arbete med att följa efter dessa tre bloggar.

  1. ”Försök att inte se så snygg ut.”
  2. Katta Kvack
  3. Vägen från 37kg

Jag ska göra ett ärligt försök att filtrera så att jag inte sitter där och läser 40 – 50 långa inlägg om dagen. Det var inte kul.

Det här inlägget postades i Nu. Bokmärk permalänken.

Kommentera

