Vatten och filtar

På den senaste tiden så har jag börjat uppskatta att dricka vatten mer och mer. Kanske har det en del att göra med att jag nu har ett rum som är precis brevid köket. Kanske så är det att vi äntligen fixat till vårt vattenfilter så att det inte smakar en otroligt massa järn. Vem vet, jag gillar det i alla fall.

Sedan så har jag idag även funnit värdet i filtar, jag brukar alltid vira in mig i täcken, men filter är rätt smidiga.

Det här inlägget postades i Nu. Bokmärk permalänken.

Kommentera

