Maskulism

Skriet från kärnfamiljen skrev ett väldigt intressant inlägg om manlighet och kvinnlighet. Det är kul att se ett annat perspektiv på feminism som faktiskt värnar om män med, inte bara kvinnor. Det finns så mycket att säga om allt sådant här, jag ska försöka filtrera mig och skriva ett inlägg en dag. Jag får så mycket tokiga impulser när jag skriver så ibland så flyger en massa roliga saker ur mig, det är inte alltid bra.

Det här inlägget postades i Nu. Bokmärk permalänken.

Kommentera

