Fyra år

Detta är det fjärde året, eller kanske femte, som jag tränar knattar i basket. Det är rätt länge. De första åren var rätt så dryga. Det var liksom jobbigt att ta sig dit, kanske så var det inte särskilt givande.

Förra året var riktigt hektisk, jag tränade tre lag och spelade själv i ett. Åtta tränigar i veckan blev det. Under det året så gick jag ner ungefär 10kg, sedan på sommaren så gick jag upp igen. Det ångrar jag lite om man säger så.

Detta året så har jag ett lag tillsammans med tre-fyra andra och förhoppningsvis så kommer det bli lite lugnare i år.

Det här inlägget postades i Nu. Bokmärk permalänken.

Kommentera

