Frihet

Jag har fått en massa besökare från att ha kommenterat på Underbara Claras blogg, det är ju roligt. Jag har funderat lite på mitt mål från början med bloggen. Självklart så vill jag att det ska vara avslappnat att skriva men på den senaste tiden så har jag funnit det väldigt roligt när de små statistikstaplarna blir högre och högre.

Det kanske vore intressant ifall folk faktiskt läste det jag skrev, så länge jag inte slår på något slags ”seriousmode” och tröttnar efter en vecka igen. Det vill jag inte.

Det som känns svårast vore om någon jag känner börjar läsa, då hade det nog känts riktigt ansträngt. Vi får hoppas att de håller sig borta, jag vill behålla min bloggfrihet.

Det här inlägget postades i Nu. Bokmärk permalänken.

Kommentera

