Klädsel

Nu har jag inte skrivit på ett par dagar, detta är på grund av att jag har varit iväg och nördat mig. Det är galet hur många bra idéer och tankar man får när man inte kan skriva, till exempel så får jag de flesta av mina insipirationsblixtar i duschen, eller när jag försöker somna. Sedan så får jag ibland mindre intelligenta blixtar som jag vill skriva ner. Till exempel, jag gillar att gå runt i kalsonger och en långärmad tröja, en speciell långärmad tröja.

Det här inlägget postades i Nu. Bokmärk permalänken.

Kommentera

