För mig själv

Nu har jag inte skrivit någonting på ett tag, men det känns okej. Jag har haft fullt upp med ett annat projekt och då känns det faktiskt okej att låta bloggen vara en stund. Den är liksom här så att jag kan skriva när jag har någonting jag vill få sagt. Just nu så vill jag få sagt detta.

Ifall ni vill se vad det är jag sysslar med så kan ni kolla in hemsidan http://edholm.eu/savagesick. Jag håller på att programmera och designa den, det kommer att bli ett spelcommunity.

Det här inlägget postades i Nu. Bokmärk permalänken.

Kommentera

