Velig är jag

Det var länge sedan jag skrev nu. Väldigt länge sedan. Jag har varit väldigt uppslukad i mitt spelande. Jag blir ofta det, speciellt med World of Warcraft. Det finns så mycket jag älskar med det spelet men även så mycket som jag hatar.

Jag hatar mitt egna beroende när jag börjar spela det. När jag inte spelar wow så är det helt okej, men när jag väl börjar så känner jag mig väldigt tvungen att spela, även om jag inte direkt har någonting jag måste utföra.

Jag älskar människorna, och jag hatar dem. När jag säger människor så pekar jag inte på ett visst antal människor, utan jag tänker mer kollektivt, människor som i folk. Wowfolket. De bästa och de värsta.

De senaste dagarna så har jag och Joakim börjat programmera på ett projekt tillsammans. Det har satt igång de tankarna lite igen. Så jag har blivit lite sugen på att göra en hemsida till min guild. En simpel sida, ingenting avancerat. Inte som det jag och Jocke håller på med nu. Det vi håller på med känns stort.

Jag har blivit lite sugen på det här med att blogga igen, det har ju alltid varit någonting som fascinerat mig. Trots att jag aldrig riktigt fastnat under en längre tid.

Det här inlägget postades i Nu. Bokmärk permalänken.

Kommentera

