Livsstruktur

Den senaste tiden så har jag varit riktigt sugen på att blogga om World of Warcraft. Det är det jag lägger ner mycket tid på.

Mitt spelande har aldrig varit särskilt strukturerat, mitt liv har aldrig varit särskilt strukturerat. Det kanske låter lite ledsamt, men jag menar det inte så. Jag gillar mitt liv, det är ett bra liv men jag har aldrig riktigt klarat av det där med struktur, rutin och konsistens. Jag skulle vilja lära mig det.

Att blogga har alltid symboliserat struktur för mig.

Det här inlägget postades i Nu. Bokmärk permalänken.

Kommentera

