Brutalt jävla ärlig

Jag kommer ihåg när jag gick mitt första år på gymnasiet, en gång när jag kom ett par timmar sent till skolan på grund av att jag somnat om när klockan ringde. När min lärare frågade så sa jag just det, inga ursäkter.

Jonas Gustafsson hörde vårt samtal och jag gillade det han sa. ”Edholm, du är så brutalt jävla ärlig.”

Brutalt jävla ärlig. Det stämde så bra med mig. Mest med hur jag ville vara kanske men jag tror att sedan dess så har det blivit något slags ideal, att vara brutalt jävla ärlig,

Det här inlägget postades i Dåtiden. Bokmärk permalänken.

Kommentera

