Mumla i skuggan

Vissa kvällar så flyter det på riktigt hårt, lusten att skriva. Ofta så vet jag faktiskt inte riktigt vad jag vill skriva. Måste man skriva någonting vettigt? Jag vill egentligen bara skriva precis vad jag har på hjärtat. Borde inte spela någon roll ifall det är läsvärt eller inte. Jag vill ju tro att det är det men vet ni vad? Jag tror att det finns tillräckligt mycket självupptagna bloggare ute på internet. Det behövs inte en till som tar upp en massa plats. Därför känns det rätt skönt att sitta här i skuggan och mumla lite för mig själv.

Det här inlägget postades i Nu. Bokmärk permalänken.

Kommentera

