Ingen lust

Så jag har börjat se på Californication, igen. Jag har börjat se om det snarare. Jag hann nog med ett par säsonger innan jag slutade titta förra gången.

Halva säsong ett har jag sett hittills, kanske lite mer. Just ämnet att skriva ligger mig väldigt nära. Just på det sättet som de behandlar ämnet i den serien. Det är lite så jag känner mig ibland. Jag känner att jag har någonting att säga men jag kan inte för allt i världen få inspiration till att säga det. Jag kanske borde röra mig i mer inspirerande sammanhang. Fast jag har känt lite så på sista tiden, sedan jag skaffat jobb. Att jag är lite mer inspirerad till livet. Skrivlusten har dock inte riktigt dykt upp.

Det här inlägget postades i Nu. Bokmärk permalänken.

Kommentera

