Inspiration och oinspiration

Jag fick ta mig fan lite inspiration till att skriva nu. Så jävla underbart. Igår så satt jag tre timmar på en buss och som ni vet så gillar jag faktiskt att sitta på bussar och bara vara.

Fast så var det inte riktigt denna gången. Jag fastnade på en hemsida, damnyouautocorrect.com, så jävla oinspirerande. Ett praktexempel på hur förrädiskt internet kan vara.

Istället för att bara vara och njuta av lugnet så satt jag och läste hur folks sms slagit snett och istället bildat någon slags sexrelaterad kommentar.

Oinspirerande.

Det här inlägget postades i Nu. Bokmärk permalänken.

Kommentera

