I Sverige igen

Nu är jag hemma ifrån Italien igen. Har sett fram emot att få skriva lite om det, se hur mycket jag kommer ihåg. Marie och Joanna har skrivit en dagbok om resan men jag tänkte det att jag fixar det när jag kommer hem.

Jag kom hem igår vid tolv tiden, på dagen då. Så jag har varit hemma i en dag redan men har inte riktigt haft någon skrivlust. Nu har jag egentligen inte särskilt mycket tid, speciellt inte tillräckligt mycket för att skriva allt jag behöver skriva om Italien, så det får vänta lite. Kanske skriver lite på vägen till jobbet, är trots allt en timma på bussen och vi vet ju alla att när jag sitter på bussen så ploppar saker upp i skallen.

Det här inlägget postades i Nu. Bokmärk permalänken.

Kommentera

