Bokentusiasm

När jag var ung (för nu är jag gammal, hela 19!) så läste jag en hel del, framförallt så läste jag väldigt mycket Harry Potter men det intresset har svalnat. Jag försökte mig på Barrack Obamas Min far hade en dröm och kom ungefär en tredjedel igenom. Inte för att den var tråkig, den var rätt intressant. Utan snarare för att det knappt finns i min värld, att lägga mig och läsa istället för att hitta på någonting framför datorn.

Jag skulle vilja läsa mer!

Det här inlägget postades i Nu. Bokmärk permalänken.

Kommentera

