Dagens åstadkommelser, 17 augusti

Så jag vaknade vid 10 och gav mig ut och började skyffla sten igen, det var lite slöare idag för ryggen kändes fortfarande rejält go. Varje liten muskel stack och åmade sig. Men efter en och en halv timme så gav jag och Linus oss, det fick räcka trots att det inte var helt klart. Vi håller på att lägga makadam inför gjutningen av garagegolvet och nu är det bara lite överblivet som ska köras bort.

Sedan dess har jag inte gjort särskilt mycket, kollat upp lite angående att starta eget, inom webb då. Utöver det så har jag mest suttit och spelat. Heroes of Newerth heter spelet, en klon av dota och nu idag så har de satt igång lanseringen av dota2 så vi får se hur det blir, om jag kommer att hålla mig kvar vid Heroes of Newerth eller byta över.

Har tänkt lite mer på skrivandet, har känt mig lite seg angående det men nu framåt kvällstvisten så börjar jag få lite inspiration. kanske ska ta en promenad? Det vore rätt så gött. Det enda jag har kvar att göra idag är att se på ett avsnitt av en serie, The Nine Lives of Chloe King.

Jag måste upp rätt så tidigt imorgon, halv sju, till min första körskolelektion. Jag har kört en del hemma så det känns inte särskilt nervöst men jag har dragit mig lite inför att sätta igång med körningen, det kommer nog bli en del plugg och där klämmer skon ganska så rejält.

Men men, vi får se vad som händer under kvällen. Har väl en tre-fyra timmar kvar innan jag går och lägger mig.

Det här inlägget postades i Nu. Bokmärk permalänken.

Kommentera

