Tankedump

På väg till jobbet, sitter på en 330. Jag har en del jag vill skriva om, händelser på jobbet, men inte på min iPhone. Jag vill skriva på datorn. Jag tar en recap av mina tankar den senaste tiden istället.

Jag vill ha en iPhone 4, 720p HD kamera. Wot? Vill engagera mig mer i fotografi, men kameran på 3GSen känns lite halvkass och varken systemkameran eller pointnshooten är smidig nog att ha med sig överallt. Så jag vill ha en iPhone 4.

Jag har blivit mer och mer fascinerad av att skriva dagbok, som ingen behöver läsa förutom jag. Så inte exakt det jag gör här.

Handskrivet? Mer och mer lockande tbh. Känna charmigt, är förmodligen mest en impuls som kommer att gå över dock.

Någonting mer? Vet inte.

Det här inlägget postades i Nu. Bokmärk permalänken.

Kommentera

